Know what this all means?
We, as a flat, need to go to a proper KTV.
Bo liaoz guys in bo liaoz Manchester blogging about our bo liaoz life doing bo liaoz stuff and zor bo-ing day to bo lioaz day
We, as a flat, need to go to a proper KTV.
Posted by
Sam Png
at
8:07 PM
0
comments
一个人生活演唱:林凡
叶子在窗外轻轻摇动
人行道没有行人走过
镜子里的我很不像我
自从你离开了我变得很软弱
你的影子在每一个角落
好像是在提醒着我
少了你的陪伴我现在有多寂寞
我想我可以习惯一个人生活
我想我可以假装不曾爱过
冰凉的夜里让眼泪温热我
我想我可以习惯一个人生活
在记忆里面擦去你的承诺
爱情怎么会是这个结果叶子在窗外轻轻摇动
人行道没有行人走过
镜子里的我很不像我
自从你离开了我变得很软弱
你的影子在每一个角落
好像是在提醒着我少了你的陪伴
我现在有多寂寞
我想我可以习惯一个人生活
我想我可以假装不曾爱过
感觉如果要走谁能说 NO
我想我可以习惯一个人生活
在记忆里面擦去你的承诺
爱情是个梦而我睡过头
我想我可以习惯一个人生活
在记忆里面擦去你的承诺
爱情是个梦而我睡过头
Posted by
big bo
at
4:20 PM
0
comments
Posted by
Sam Png
at
11:26 PM
0
comments
ah chua quotes
"ah chua says:
hmm a bit chim alr.. ok la, mayb in the end the most impt thing is being happy
ah chua says:
u're a man with a lot of emotions i think"
ah chua, its true.. but i dont like it when people tell me 不要想太多。 because that phrase never seems to make sense to me.
Posted by
seanny
at
4:49 PM
0
comments
Vocal: 梁靜茹 (Fish Leong)
Lyrics: 姚若龍
Music: 郭文賢
我無法幫妳預言
委曲求全有沒有用
可是我多麼不捨
朋友愛的那麼苦痛 ng
愛可以不問對錯
至少要喜悅感動
如果他總為別人撐傘
妳何苦非為他等在雨中
泡咖啡讓妳暖手
想擋擋妳心口裡的風
妳卻想上街走走
吹吹冷風會清醒的多 uo
妳說妳不怕分手
只有一點遺憾難過
情人節就要來了 剩自己一個
其實愛對了人 情人節每天都過
分手快樂 祝妳快樂
妳可以找到更好的
不想過冬 厭倦沉重
就飛去熱帶的島嶼游泳
分手快樂 請妳快樂
揮別錯的才能和對的相逢
離開舊愛 像坐慢車
看透徹了心就會是晴朗的
沒人能把誰的幸福沒收
妳發誓妳會活的有笑容
妳自信時候真的美多了
Inspirational song
Posted by
kuan
at
10:00 PM
0
comments
信乐团 - 一了百了
一辈子两个人在一起 你说要加个或许
不是你不喜欢甜言和蜜语 只是你比较实际
两个人一辈子不分离 你问我好在哪里
不是你不期待永恒的恋曲 你说最美的爱情叫着回忆
为何连分手都不跟我争吵 撂下一句话就想逃跑
让我 爱难平 恨难消 情难灭 梦难了 心难过 你却放手 一了百了
离开我你说是为了我好 可知道这句话伤人不少
就算忘不了 没有大不了 反正一切都不再重要
我的心既然你全都不了 何必再继续让彼此困扰
斩断纠缠的爱 从今就一了百了
一辈子两个人在一起 你说要加个或许
不是你不喜欢甜言和蜜语 只是你比较实际
两个人一辈子不分离 你问我好在哪里
不是你不期待永恒的恋曲 你说最美的爱情叫着回应
为何连分手都不跟我争吵 撂下一句话就想逃跑
让我 爱难平 情难灭 梦难了 心难过 你却放手 一了百了
离开我你说是为了我好 可知道这句话伤人不少
就算忘不了 没有大不了 反正一切都不再重要
我的心既然你全都不了 何必再继续彼此困扰
斩断纠缠的爱 从今就一了百了
斩断纠缠的爱 从今就一了百了
meaningful
Posted by
seanny
at
4:12 PM
0
comments
Kuan Ching quotes "my life may not be as wild and as fun as yours...but when all fun ends and all other fails..you can always return to me because all i have is stability...and im offering it to you..."
.
..
...
"do u feel that ur gf is too wild and her life almost too exciting for you sometimes...and sometimes you cant really give her all that she wants because you are more of a boring yet stabile sincere guy"
i shall be of a less boring guy and be more interesting. Thanks fluffy! Lets go have dim sum!!!
Posted by
seanny
at
6:02 PM
0
comments